BEIGE


tumblr wehi
 


Kommentarer
Postat av: A I S H A

Sjukt bra blogg med fina bilder och mode, love it! jävligt snygg bloggdesign, har du gjort den själv eller? ♥



Har nyss gjort om min design, vad sägs om den? Och om du kikar in i bloggen så kan du läsa om 13 årig tjej som skriver allt om sin vardag till träning och hälsa, hur man kan gå ner i vikt , mode och lite sånt. Upskattas om du hade kikat in! ;)



Fast hehe igentligen var det inte meningen o göra reklam för min blogg men ah, tycker verkligen om din design. Puss! ♥



Har nyss gjort om min design, vad sägs om den? Och om du kikar in i bloggen så kan du läsa om 13 årig tjej som skriver allt om sin vardag till träning och hälsa, hur man kan gå ner i vikt , mode och lite sånt. Upskattas om du hade kikat in! ;)



Fast hehe igentligen var det inte meningen o göra reklam för min blogg men ah, tycker verkligen om din blogg, Puss! ♥

2012-03-17 @ 15:05:43
URL: http://aishaslife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0